Anneke heeft de gave dat ze de dingen niet moeilijker maakt dan wat ze zijn. Tijdens het coachingstraject wist ze me tot actie aan te zetten en ze heeft me echt geholpen om betere gewoontes te bouwen, waardoor ik veel meer bekendheid en verkoopgesprekken uit LinkedIn haal. Als je echt aan de slag wil met LinkedIn zonder te veel bla bla eromheen, aarzel dan niet en neem contact op met Anneke!
Een beetje scrollen, af en toe wat liken en soms schamper een uitnodiging versturen. Meer deed ik niet met LinkedIn. Terwijl ik wist dat het nodig was om zichtbaarder te worden als freelancer. Anneke is voor mij de stok achter de deur geweest om actief te worden. Ik heb haar 3-maanden training Meer Klanten met LinkedIn gevolgd en daarna had ik een gedegen basis om me te laten zien. Op een manier die echt bij me past. Met concrete ideeën. En nu zit ik lekker in de flow. Het heeft me veel nieuwe contacten opgeleverd en ik word iedere week 1 of 2 keer benaderd voor een nieuwe opdracht.
Anneke helpt mij om mezelf en ons bedrijf beter neer te zetten op LinkedIn. Zij weet mij door haar vragen, te prikkelen en daardoor lukt het mij om beter over te brengen waar ik voor sta en wat ik kan betekenen voor mijn klanten. Ook helpt zij mij niet te bescheiden te zijn, te laten zien dat ik een expert ben op mijn vakgebied en trots te zijn op wat ik doe! Dank je Anneke! Ik kijk uit naar onze volgende afspraak. Wil je meer klanten werven LinkedIn en je hebt geen idee hoe je dat kunt bereiken? Neem contact op met Anneke!
Anneke heeft zich voor mij bewezen als een ideale adviseur op het gebied van LinkedIn. Ik heb aan den lijve ondervonden dat betrokkenheid op LinkedIn je zichtbaarheid en netwerk echt snel vergroten; ik heb daar in vrij korte tijd concreet nieuw werk door verkregen. Anneke heef hierover alle kennis in huis.
Anneke is een inspirerende LinkedIn coach en geweldige sparring partner. Ze denkt niet alleen met je mee over LinkedIn, maar weet ook dieper door te dringen tot zaken die voor je concept belangrijk zijn: waar gaat het jou eigenlijk om bij je concept, en hoe kun je in het hoofd van je volgers komen om ze te raken en te inspireren. En vervolgens: hoe kun je jezelf daarbij het beste profileren.