skip to Main Content
5 voordelen van een Linkedn bedrijfspagina voor ZZP'ers | LinkedIn training voor bedrijven | Bavel, Breda, Tilburg | PRminded

5 voordelen voor ZZP’ers van een LinkedIn bedrijfspagina

Werk je als ZZP’er of interim professional? Dan vraag je je misschien af of je een LinkedIn bedrijfspagina nodig hebt. Je klanten doen zaken met jou. Jij bent je bedrijf. Zonder jou bestaat je bedrijf in feite niet. En wat…

Zo word je top of mind met je bedrijf

Zo word je top of mind met je bedrijf

Hoe zorg je dat mensen uit je netwerk aan JOU denken als ze iemand zoeken met jouw expertise? Gaat dat vanzelf? Nee zeker niet. De vraag is ‘ben je top of mind’? Hoe werkt dat dan? Je zult moeten werken…

LinkedIn_marketing_met deze LinkedIn routine krijg je meer klanten

LinkedIn marketing: met deze LinkedIn routine krijg je meer klanten

Dat je regelmatig moet bewegen om je fit te voelen, snapt iedereen. En dat een sportroutine je hierbij helpt, hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen. Voor je marketing op LinkedIn is dat niet anders. In dit blog vertel ik…

Waarom je doelgroep afbakenen zo belangrijk is

Waarom je doelgroep afbakenen zo belangrijk is

Heb je moeite om meer klanten aan te trekken via social media? Dan is de kans groot dat je je doelgroep te breed hebt geformuleerd. Je doelgroep afbakenen is een hele belangrijke stap in het effectiever aantrekken van nieuwe klanten.…

Ontmoeting met Jessie van Loon

Een bijzondere social media date

Als je elkaar al 3 jaar kent via LinkedIn, maar elkaar nog nooit persoonlijk hebt ontmoet, dan is het ontzettend leuk eindelijk eens live af te spreken. Het was dan ook een bijzondere social media date, vorige week met Jessie…

Ontmoeting met Jessie van Loon van de Business Blog School

Hoe onderscheid je je met je bedrijf op social media?

Wat onderscheidt jou van ondernemers die hetzelfde doen als jij? Best een lastige vraag, toch? Laat me een geheim met je delen. Het is nooit 1 ding wat jou uniek maakt. Je bent namelijk niet zomaar een organisatie-adviseur, advocaat of…

LinkedIn live video

Coming soon: LinkedIn live video

Hoe zou jij het vinden? Een live video uitzending verzorgen via je persoonlijke profiel op LinkedIn? Je connecties live op de hoogte houden tijdens een event. Of een wekelijkse Q&A vanaf je eigen kantoor. Grote kans dat dat binnen afzienbare tijd…

social media inspiratie

Social media content: zo heb je altijd inspiratie voor berichten

Heb jij dat weleens? Dat je je afvraagt waar je het nu weer over kunt hebben in je berichten op social media? Ik wel hoor. Maar het is een grote vergissing om te denken dat je creatief moet zijn om…

Social media onderzoek 2019 Facebook grote verliezer

Social Media Onderzoek 2019: Facebook grote verliezer

Facebook kwam als grote verliezer uit de bus in het Nationaal Social Media Onderzoek 2019 van Newcom Research. In 2019 had het platform 640.000 minder gebruikers dan in 2018. Niet verrassend na alle issues met privacy het afgelopen jaar. Instagram…

Online profileren, hoe pak jij dat aan?

Spannend. De tekenaar is bijna uit geschetst. Ja, je koos voor een karikatuur. Dus je weet dat je kleine ogen Chinese streepjes zullen zijn en je voortanden de hoofdrol krijgen. Net als wanneer die handige knippers jouw profiel uitknippen, uit…

5 social media trends 2019 voor ondernemers

De 5 social media trends voor 2019 voor ondernemers

Als je naar alle online ontwikkelingen kijkt, wat is er dan echt van invloed op jou als ondernemer? Als je dus geen KPN of Coca Cola bent, maar zelf aan zet bent om opdrachten en klanten binnen te halen? In…

Het geheim van meer opdrachten en ene groeiend klantenbestand

Het geheim van meer opdrachten en een groeiend klantenbestand

Iemand die koffie of WC-papier verkoopt heeft het eigenlijk best makkelijk. Want een dag zonder Popla of Nespresso kan niemand. Toch? Lever je dan ook nog service voor een reële prijs, dan kun je denk ik rekenen op een trouw…

Social media plan 2019

Social media plan 2019: 4 praktische tips

Heb jij je social media plan 2019 al klaar? Vorige week ging ik hier met een aantal klanten mee aan de slag. In deze video geef ik een paar praktische tips voor JOUW social media plan voor 2019. Focus. Maak…

3 nieuwe LinkedIn functionaliteiten en wat dat voor jou betekent

3 nieuwe LinkedIn functionaliteiten en wat dat voor jou betekent

LinkedIn is enorm in beweging. Er worden voortdurend nieuwe features toegevoegd. Graag deel ik er 3 met je die ook voor jouw bedrijf interessant kunnen zijn: 1. Documenten toevoegen aan een bericht Naast foto’s en video’s kun je nu ook…

wat-ik-je-na-5-jaar-ondernemerschap-wil-meegeven

Wat ik je na 5 jaar ondernemerschap wil meegeven

Ik zie me nog zitten, zo’n vijf jaar geleden. Daar, op dat bankje in de hal van Buckinghamshire New University. Tussen twee lesuren door. Druk in gesprek met ondernemerscoach Stan Lenssen. Hij ging een ondernemersevent in Nederland organiseren. En ineens…

Meest gemaakte fout op social media

De meest gemaakte fout op social media

Weet je wat de meest gemaakte fout is op social media? Denken dat een goed (LinkedIn) profiel voldoende is. Maar daarmee red je het niet. Ook met af en toe een berichtje liken, kom je niet aan nieuwe opdrachten en…

social media strategie

[Interview] Hoe bij mij het social media strategie kwartje viel

Een salesfunnel? Onderneemster Hedwig van Lier van Artemis had er nog nooit van gehoord. Tot ze zich meer ging verdiepen in haar eigen pr en verkoop. Samen met PRminded zette ze een complete social media strategie op. En die werpt…

Is zichtbaar worden best wel een ding voor je

Is zichtbaar worden ‘best wel een ding’ voor jou?

Is zichtbaar worden op social media best wel een ding voor je? Vind je het spannend om je kennis en expertise te delen online? Hoe je deze belemmeringen over boord gooit, leg ik uit in deze video. Herken je die…

Zo meet je de resultaten van je activiteiten op social media

Zo meet je de resultaten van je activiteiten op social media

Social media kost je best veel tijd. Je bent druk met vlogs, blogs, artikelen en andere bijdragen. Dat is niet erg, maar je wilt wel rendement zien. Hoe weet je nou zeker of je goed bezig bent? Of je inderdaad…

goed gevonden worden op social media

Hoe je ervoor zorgt dat JOUW BEDRIJF goed gevonden wordt?

Hoe zorg je dat ik JOUW BEDRIJF kan vinden als ik een professional zoek zoals jij? Er zijn tientallen mensen op zoek naar mensen met jouw expertise. Maar hoe zorg je dat die mensen ook echt bij jouw bedrijf terecht…

3 praktische tips om boeiend te blijven op social media

3 praktische tips om boeiend te blijven op social media

Daar ben je weer. Met een foto, een video of een blog. Je moet werken aan je zichtbaarheid, toch? Maar worden mensen niet moe van je? Hoe blijf je nu boeien? 1 Laat verkooppraatjes varen Mijn eerste advies: laat je…

Kennis delen op social media

Jouw exclusieve kennis? Deel het vooral op social media

Je hebt ze erbij. Ondernemers die angstvallig hun exclusieve kennis voor zichzelf houden. Bang dat anderen ermee weglopen. Het trucje afkijken. Straks gaan ze ervandoor met mijn exclusieve weetjes. Maar, je bent Hans Klok toch niet? Klopt. Maar hoe zit…

Social media marketing de 10 beste tips om het vol te houden

Social media marketing: de 10 beste tips om het vol te houden

Online gaan we eigenlijk best makkelijk relaties aan. Hup, een LinkedIn uitnodiging hier, een reactie op een berichtje daar. Maar waar je privé waarschijnlijk wel weet wat je aan een connectie hebt, is dat zakelijk niet altijd klip en klaar.…

liken op social media

Please, like me! (niet jij mam)

Twaalf likes. Zeggen en schrijven. Hoe is het mogelijk. En daar zitten dan ook nog wat ex-collega’s, je tennismaat en je moeder bij. Maar ondertussen ben je uren zoet met die post voor je onderneming. Van de bewerkte foto tot…

bedrijfs DNA

Het DNA van mijn bedrijf? Hou toch op!

Zo’n modewoord. DNA. Het DNA van ons bedrijf stroomt door onze aderen. Ga toch gauw. DNA zit in dieren, planten en schimmels. En in ons. Maar niet in een bedrijf. Biologisch gezien helemaal waar. Maar de vergelijking zegt veel. Een biologisch DNA-profiel…

Hoe zelfs het mooiste meisje van de klas iets in jou ziet

Tinder zeg je? Daar ben ik veel te classy voor. -Lieverd, zelfs dat stuk van hiernaast zit erop. Dat bedoel ik. Ik wil juist exclusiviteit uitstralen.  -Dus zit je hier thuis een beetje exclusief te zijn? In je eentje. Ja,…

pijlers van social media succes

De 3 absolute pijlers van social media succes

Als je met je bedrijf actief bent op social media, dan wil je ook dat het wat oplevert, toch? Maar hoe zorg je nu voor social media succes? Hoe zorg je dat social media marketing voor jouw bedrijf gaat werken?…

Bloginspiratie zo heb je 25 onderwerpen in 5 minuten

Bloginspiratie: zo heb je in 25 blogonderwerpen in 5 minuten

Zichtbaar zijn. Jezelf laten zien als ondernemer. Iedereen heeft het erover. Gek word je ervan. Waar moet je beginnen? Elke week bloggen? Waarover moet je dan schrijven? Een paar onderwerpen bedenken gaat nog wel, maar elke week, het hele jaar…

Doelgroep bepalen in 5 stappen naar je ideale klant

Je doelgroep bepalen – in 5 stappen naar je ideale klant

Om succesvol te zijn met je bedrijf, moet je je doelgroep bepalen. Je moet helder krijgen WIE je ideale klant is, WAAR je ze kunt vinden, en WAT hun problemen zijn. Klinkt logisch toch? En toch, zoveel ondernemers met wie…

7 praktische tips voor meer zichtbaarheid en klanten

7 praktische tips voor meer zichtbaarheid op LinkedIn

Je hebt een profiel op LinkedIn. Top! Maar met alleen een profiel ben je nog niet zichtbaar. Ben je b2b ondernemer, dan is zichtbaar zijn op LinkedIn van essentieel belang. Dat is de basis voor het leggen van nieuwe contacten.…

Hoe effectief was jouw marketing?

Hoe effectief was jouw marketing in 2017? Doe de check.

Het einde van het jaar nodigt natuurlijk uit om terug te kijken en vooruit te blikken. Zeker als ondernemer. Even stilstaan bij alles wat je hebt bereikt met je bedrijf, om vervolgens weer vol energie nieuwe plannen te maken. Om te…

van LinkedIn connecties klanten maken

Hoe je van LinkedIn connecties klanten maakt

Of je nu veel of weinig LinkedIn connecties hebt, de vraag is natuurlijk wat kun je ermee? Hoe ga je je LinkedIn netwerk benutten om nieuwe klanten en opdrachten aan te trekken? Hoe zorg je ervoor dat LinkedIn niet alleen…

Hoe gebruik je LinkedIn video

Hoe gebruik je LinkedIn video?

De nieuwe LinkedIn lay-out is bij iedereen inmiddels uitgerold.  Het goeie nieuws is dat LinkedIn in ontwikkeling blijft en al diverse nieuwe features heeft toegevoegd.  LinkedIn video is er daar een van. Ik ben er sinds drie weken volop mee aan…

zichtbaar zijn op social media

De 5 meest gestelde vragen over zichtbaar zijn op social media

Hoeveel ‘eyeballs’ zijn er op jouw bedrijf gericht? Deze vraag werd me onlangs gesteld in een webinar van een Amerikaanse social media guru. Ik kreeg meteen het beeld van starende ogen. Uiteindelijk is dit wel waar het om gaat bij zichtbaar…

authentieke content voor social media

Zo maak je authentieke content voor social media

16.30 uur. Snel nog een bericht verzinnen voor LinkedIn. Pff..De vorige keer kostte het ook al zoveel tijd om iets te bedenken. Wat zal ik nu weer eens doen? Een blog schrijven dan maar? Daar heb ik nu even geen tijd…

beginnen met social media

Waar begin je met social media?

Waar begin je met social media? Het was een van de vragen die ik onlangs kreeg tijdens het webinar Een Social Media Plan maken, dat ik onlangs gaf. Een hele goeie vraag. Het grappige is dat effectieve social media marketing…

Thalia Heijdenrijk ik hoef nu niet meer naar klanten te hengelen

Interview: “Ik hoef nu niet meer naar klanten te hengelen. Klanten vinden mij”

In 2015 startte Thalia Heijdenrijk haar eigen bedrijf: Thalia Business Management. In dit interview vertelt ze welke keuzes ze heeft gemaakt en waarom ze nu veel makkelijker klanten aantrekt. “Als Personal Assistant (PA) had ik al snel een aantal klanten,…

De 4 grootste angsten op social media

De 4 grootste angsten van ondernemers op social media

Het kan behoorlijk lastig zijn als je wel zichtbaar wilt zijn online, maar te veel barrières ervaart waardoor je niet in actie komt. Je bent niet de enige. Dit onderwerp komt heel vaak terug in gesprekken met ondernemers. En eerlijk gezegd…

7 praktische tips voor meer zichtbaarheid en klanten

7 praktische tips voor meer zichtbaarheid op LinkedIn

Je hebt een profiel op LinkedIn. Top! Maar met alleen een profiel ben je nog niet zichtbaar.  Ben je b2b ondernemer, dan is zichtbaar zijn op LinkedIn van essentieel belang. Dat is de basis voor het leggen van nieuwe contacten.…

betekenis geven aan marketing

Hoe geef je meer betekenis aan je marketing?

Wat doe jij om zichtbaar te worden? Nieuwe klanten aan te trekken? Of om bestaande klanten bij je terug te laten komen? Bij marketing draait het om het opbouwen van relaties; met nieuwe mensen, maar ook met je bestaande netwerk.…

Succesvol op social media

Zo word je succesvol op social media

Online kanalen bieden enorm veel mogelijkheden om je bedrijf onder de aandacht te brengen. Dit is wat ik ook onder de aandacht breng in de webinars die ik maandelijks geef. Zo kun je via LinkedIn en Facebook een relevant netwerk opbouwen…

Barriers voor social media succes

Zo overwin je de 5 grootste social media barrières

Zou je eigenlijk intensiever met social media marketing aan de slag willen gaan? Zou je graag beter zichtbaar willen zijn online, maar ‘komt het er niet van’? Wat is het wat je tegenhoudt om vandaag te beginnen? In dit blog heb…

Zo doe je een eindejaars APK van je social media marketing

Zo doe je een eindejaars APK van je (social media) marketing

Het einde van het jaar nodigt natuurlijk uit om terug te kijken en vooruit te blikken. Zeker als ondernemer. Even stilstaan bij alles wat je hebt bereikt met je bedrijf, om vervolgens weer vol energie nieuwe plannen te maken.  Om…

Bloggen

[Interview] Hoe ondernemer Machiel Keet in 75 uur een boek schreef

Wie een boek publiceert wordt al snel als autoriteit in zijn vakgebied gezien. Bovendien kan het de zichtbaarheid van je bedrijf een enorme boost geven.  Maar waar begin je en hoe zorg je dat je boek ook daadwerkelijk onder de…

7 manieren om de zichtbaarheid van je bedrijf aanzienlijk te vergroten

Zichtbaar zijn, gezien en opgemerkt worden is essentieel voor de groei van je bedrijf. Voor startende ondernemers, maar ook voor bedrijven die al langer bestaan. Hiermee zorg je dat je onder de aandacht komt van een nieuwe publiek. Of het…

Vrouw met handen in haar

9 redenen waarom social media te weinig oplevert voor jouw bedrijf

‘Zit’ je wel op social media maar levert het jouw bedrijf te weinig op? Dan kan het helpen je activiteiten eens onder de loep te nemen. Misschien doe je van alles maar niet op de juiste manier. Of je denkt zichtbaar…

Hoe kom je aan onderwerpen voor social media berichten?

Waar kan ik het over hebben op social media? Die vraag krijg ik regelmatig. Wat je vertelt op social media is een belangrijk onderdeel van je social media strategie. In dit blog ontdek je hoe je heel veel ideeën voor…

In 4 stappen van een koud contact naar een warme lead op LinkedIn

Je netwerk is van groot belang als het gaat om nieuwe opdrachten en nieuwe klanten. Dus is het belangrijk om warme relaties op te bouwen en je netwerk te blijven uitbreiden.  Hoe doe je dat nu op een effectieve manier…

Welke vragen stel jij jezelf als ondernemer?

Op welke klanten richt jij je met je bedrijf? Hoe kom je op social media met ze in contact? Met welke boodschap trek je hun aandacht? Wat heb je het afgelopen jaar gedaan om zichtbaar te zijn online? Een paar belangrijke vragen…

5 redenen om social media marketing niet langer te negeren

5 redenen om social media marketing niet langer te negeren

Adwords (advertenties op Google) en SEO (zoekmachine optimalisatie) zijn belangrijke manieren om bezoekers te trekken naar je website. Via Adwords kun je in contact komen met mensen die nu op zoek zijn naar jouw diensten en met een goede SEO-strategie zorg…

Authentiek zijn online. Zo doe je dat.

Authentiek zijn online. Zo doe je dat.

Je wilt meer klanten en beter zichtbaar zijn. Tenminste dat willen de meeste ondernemers. Is het dan echt belangrijk om dat op een authentieke manier te doen? Ik weet zeker van wel. Zeker op de lange termijn. Laat ik zeggen:…

ontwikkelen van een social media strategie

Een social media strategie ontwikkelen. Waarom zou je?

Op welk type klanten richt jij je met je bedrijf? Hoe kom jij op social media met ze in contact? En waar heb je het dan over als je berichten plaatst op social media? Als je deze vragen gaat beantwoorden voor…

In 7 stappen authentiek klanten werven op social media

In 7 Stappen Authentiek Klanten Werven op Social Media

Als je authentiek wilt ondernemen, betekent het dat je je bewust moet zijn van wat je drijft, waar je je écht graag mee bezig houdt en wat je belangrijk vindt. En als je dit op social media en via andere…

Waarom je soms iets gratis moet weggeven (op social media)

Waarom je als ondernemer soms iets GRATIS moet weggeven

E-mail is één van de meest directe en persoonlijke manieren (naast ‘live’ ontmoetingen) om met iemand in contact te treden en een relatie op te bouwen. Het opbouwen van een e-mail adressenbestand kan ik daarom ook iedere ondernemer aanraden. Naast…

bord met vraagtekens

5 dingen die je moet weten over het waarom van je bedrijf

Er wordt veel aandacht besteed aan het hebben van een WHY. Als ondernemer moet je weten waarom je doet wat je doet. Maar waarom is dat nu zo belangrijk? 5 dingen die je moet weten over het WAAROM van je…

Bloggen. 7 redenen om vandaag te beginnen met bloggen

7 redenen om vandaag te beginnen met bloggen

Blog jij al? Misschien denk je erover om te beginnen maar heb je enorm veel twijfels. Wat een gedoe, denk je misschien. Iedere keer zo’n blog schrijven. Of je weet niet of je genoeg onderwerpen hebt om over te bloggen.…

Back To Top