skip to Main Content

90 dagen groeien en doorgaan op LinkedIn

Je profiel staat. Je weet waarover je het wil hebben in je berichten op LinkedIn.
LinkedIn is een vertrouwd kanaal geworden waar je je weg weet te vinden.
Je bent beter zichtbaar en merkt dat meer mensen op je pad komen.

Maar hoe zorg je dat je het volhoudt en meer haalt uit je marketinginspanningen op LinkedIn?

Dat je focus houdt in je boodschap en in je acties.
Dat je niet alleen berichten plaatst, maar ook contact blijft leggen met potentiële klanten en andere relevante partijen.

Dat je LinkedIn op de meest effectieve en productieve manier blijft aanpakken en je niet laat afleiden door je eigen belemmerende overtuigingen of de drukte in je agenda.

Kortom: Hoe zorg je dat je zichtbaar blijft? Je netwerk blijft groeien? En met nieuwe klanten in contact komt?  

Om je hierbij te helpen heb ik het 90 dagen alumniprogramma ontwikkeld. Een programma voor ondernemers die samen met andere ondernemers willen blijven groeien op LinkedIn.

Alleen als je in actie blijft, kom je tot resultaat.

Ik merk dat een aantal van mijn klanten om de zoveel tijd graag terugkomt om zichzelf weer op scherp te zetten. Om zichzelf te blijven uitdagen, vernieuwende inzichten te krijgen en gericht bezig te blijven met hun marketing op LinkedIn. Maar ook om nieuwe mogelijkheden voor zichzelf te ontdekken. Hoe kan LinkedIn je bijvoorbeeld helpen om eens gevraagd te worden als spreker op een event of ondernemersbijeenkomst? Of hoe zet je LinkedIn optimaal in als je een webinar of workshop onder de aandacht wil brengen.

Graag nodig ik je uit om vanaf september 90 dagen gas te geven. Met als resultaat dat je de juiste contacten legt, steeds betere content maakt en dat het voeren van kennismakings- en verkoopgesprekken een routine wordt. Jij gaat het doen, ik geef je tips en feedback en  zorg dat je aan de gang blijft. 

Het programma geeft me nieuwe impulsen en frisse ideeën. Ook door het sparren met de andere deelnemers. Ik denk nu bijvoorbeeld na over een nieuwsbrief met het thema ‘Elk boek heeft een verhaal’ of over live gaan op LinkedIn. En omdat het nieuwe dingen zijn, geeft het me ook weer het plezier en de boost terug om het weer op te pakken. Ik zat voor mijn gevoel teveel in een oude, vaste groef, wat mijn marketing betreft. En heb nu een nieuwe groef gevonden😁.

Foto Hedwig Van Lier Bureau Artemis Klant PRminded| Anneke Van Der Voort-Kruk, PRminded | Adviseur Social Media Plan | Online Profileren | LinkedIn Trainer | Voor ZZP En MKB | Bavel, Breda, Tilburg

In het 3 maanden programma heb ik veel tips en tools aangereikt gekregen. Waarom dan toch nog het alumni programma? Het houdt me op koers! Gericht werken aan mijn Linkedin strategie met de steun van een kleine groep en natuurlijk Anneke. Altijd bereid tot het geven van waardevolle tips en feedback. Zo fijn ook om binnen de groep te merken dat we veelal met dezelfde thema’s en vragen worstelen. Wil je het 3 maanden programma ook in de praktijk (blijven) brengen? Doe mee! Het is de investering meer dan waard!

Wanneer moet je zeker meedoen?

Als je weet dat je met een stok achter de deur veel verder komt dan alles zelf te overdenken.
Als je heel graag in actie blijft, maar dat in je eentje nog wel een ‘dingetje’ is.
Als je jezelf wil blijven uitdagingen om nieuwe dingen te proberen op LinkedIn.
Als je het niet erg vindt om af en toe uit je comfortzone te stappen.
Als je weet dat er nog meer uit LinkedIn en je bedrijf te halen is dan je nu doet.

Groeiende naamsbekendheid. Een groeiend netwerk. Meer klanten.

Dat is wat het alumniprogramma jou oplevert. Een programma exclusief voor ondernemers die het 3-maanden programma ‘Meer Klanten met LinkedIn’  hebben doorlopen. Het programma is jouw stok achter de deur waardoor je geïnspireerd aan de slag blijft op LinkedIn.

Dit is wat je krijgt

We starten officieel op 12 september en gaan dan 90 dagen aan de slag tot en met half december.
Er zijn 3 online Q&A’s van 60 minuten waarin je vragen kunt stellen, we LinkedIn berichten analyseren en je met een concrete opdracht aan de slag gaat om je zichtbaarheid te vergroten en met klanten in contact te komen.
Ik organiseer 2 masterclasses van 1,5 uur waarin een specifiek thema aan de orde wordt gesteld. *
Gedurende het programma kun je 1 individuele coaching sessie inplannen van 60 minuten waarin we 1-op-1 een inzoomen op jouw specifieke uitdagingen.
Je bent 90 dagen lid van de alumnigroep in Huddle.
Je kunt 90 dagen online vragen stellen over alles wat te maken heeft met je profilering, content maken en klanten aantrekken via LinkedIn.
*De eerste masterclasses ‘Effectief converseren en bellen met LinkedIn connecties’ organiseer ik samen met Richard de Vries. Richard is gespreks- en telefoontrainer. In deze masterclass leer je hoe je makkelijk met LinkedIn connecties het contact aangaat via 1-op-1 berichten en de telefoon, zodat je meer kansen voor nieuwe klanten creëert. Het onderwerp van de tweede masterclass is nog een verrassing 😉.

Jouw investering

Je betaalt voor dit 90 dagen programma 347 euro excl. BTW.

Data en tijden

  • Online Q&A maandag 12 september van  09.00 – 10.00 uur
  • 1e Masterclass, gastspreker Richard de Vries, dinsdag 27 september van 10.00 – 11.30 uur
  • Online Q&A woensdag 19 oktober van 09.00 – 10.00 uur
  • 2e Masterclass  – dinsdag 8 november 10.00 – 11.30 uur
  • Online Q&A – dinsdag 6 december  09.00 – 10.00 uur

PS 1: Het 1-op-1 coachgesprek plan je zelf in tussen 12 september en 12 december.
PS 2: Alle Q&A’s en masterclasses worden opgenomen.

Veel gestelde vragen

Krijg ik ook persoonlijke begeleiding?

Gedurende het programma kun je 1 individuele coaching sessie inplannen van 60 minuten. Daarnaast kun je al je vragen stellen in de online groep die bij het programma hoort.

Wat als ik op vakantie ben in die 90 dagen?

Dat is geen probleem. De Q&A’s en masterclasses worden opgenomen. Je kunt dus alles terugkijken. En als je wilt kun je van je vakantieadres meedoen natuurlijk.

Is dit ook interessant met een gratis LinkedIn account?

Absoluut. Je hebt geen betaald account nodig om de tips en inzichten toe te passen en resultaat te boeken.

Is dit iets voor mij?

Als je graag in de actie-stand blijft en weet dat dat alleen nog best lastig is. Maar ook als je meer wil halen uit LinkedIn. Als je je netwerk doelgericht willen blijven groeien, betere content wil maken en gericht met klanten in contact wil komen. Of als je eens als spreker gevraagd wil worden en niet weet hoe je LinkedIn hiervoor kunt inzetten. Dan is dit programma voor jou. 

Back To Top