Social Media Strategie voor Ondernemers

In 7 stappen naar een social media strategie voor jouw bedrijf.

  • Voelt jouw marketing op social media en andere digitale kanalen als los zand?
  • Ben je op zoek naar meer structuur en meer focus?
  • Wil je dat je inspanningen op social media ook écht iets opleveren?
  • Wil je social media inzetten op een manier die past bij jou als ondernemer?

 

Dan is de praktische, tweedaagse training ‘Social Media Strategie voor Ondernemers’ absoluut iets voor jou. Tijdens deze training ontwikkel je een social media strategie voor jouw bedrijf waarmee je zichtbaar wordt en nieuwe klanten aantrekt. Een strategie die vanzelfsprekend aansluit bij je andere marketingactiviteiten. Bovendien ga je naar huis met een heel concreet actieplan.

Wat levert deze training jou op?

Na deze training:

      • Weet je hoe je social media moet inzetten om echt zichtbaar te worden.
      • Begrijp je hoe je klanten aantrekt via social media.
      • Weet je hoe je op een authentieke manier jouw bedrijf kunt presenteren.
      • Heb je een duidelijke focus en structuur voor je activiteiten op social media.
      • Heb je een concreet actieplan zodat je direct aan de slag kan.
      • Ervaar je meer rust in je marketingwerkzaamheden, omdat je weet wat je moet doen en waarom.
      • Voel je je geïnspireerd om je social media marketing effectiever in te zetten.

Voor wie

Deze tweedaagse training is bedoeld voor ondernemers van kleine tot middelgrote bedrijven wie het aan structuur en focus in hun social media marketing ontbreekt. Ook medewerkers van MKB-bedrijven die social media marketing in hun takenpakket hebben, kunnen aan deze training deelnemen.

Onderwerpen die aan de orde komen

  • Doelen stellen voor social media.
  • Klanten en potentiële klanten vinden online.
  • Vormen van content.
  • Onderwerpen vinden voor social media berichten en blogs
  • De rol van e-mailmarketing en blogs.
  • Kiezen van de juiste social media platformen.
  • Optimaal gebruik van o.a. LinkedIn en Facebook.
  • De rol van authenticiteit op social media.
  • Social media integreren in je andere marketingactiviteiten
  • Plannen van social media activiteiten.
  • Monitoren van social media.

En je gaat naar huis met een heel concreet actieplan.

Wat is jouw investering?

De prijs voor deze tweedaagse, intensieve training bedraagt € 497 (excl. BTW). *

*De kosten zijn aftrekbaar van de belasting onder studiekosten.

Er is slechts plaats voor 10 deelnemers. Voorafgaand aan de training en tussen de eerste en tweede trainingsdag krijg je een opdracht ter voorbereiding.

Datum en locatie

Interesse in deze training? Stuur een e-mail naar anneke@pr-minded.nl dan houd ik je op de hoogte van de eerstvolgende datum waarop deze training gehouden wordt.

Over Anneke van der Voort

“Al meer dan 20 jaar help ik bedrijven in het MKB in binnen- en buitenland om hun producten en diensten effectiever te promoten. Daarnaast heb ik een aantal jaren in het hoger beroepsonderwijs en aan universiteiten gewerkt, zowel in Nederland, Singapore en London. Met PRminded combineer ik mijn passie voor PR & communicatie met het trainen en coachen van mensen. Tot mijn klantenkring behoren onder andere bedrijven als Royal Grass, Eco Outdoor Sdn Bhd, Lupazco, NorthernLight en Puur Woondesign.

Mijn hands-on en pragmatische aanpak is vaak wat anderen in me waarderen. Daarnaast wil ik graag begrijpen wat een ondernemer drijft. Dat is de reden dat ik ook aandacht besteed aan authenticiteit in het werken met ondernemers.”

Voor meer informatie

Anneke van der Voort, anneke@pr-minded.nl, www.pr-minded.nl, 06 417 44676

Wat anderen zeggen

“Ik heb bij Anneke een VIP-dag gevolgd om een online strategie te ontwikkelen voor mijn bedrijf. Het was fantastisch hoe Anneke de theorie over verschillende onderwerpen wist over te brengen en tegelijkertijd op een hele pragmatische manier met mij aan de slag is gegaan om een plan te maken dat we kunnen implementeren. Ik zocht hulp om een start te maken met online marketing en nu weet ik wat ik moet doen. Anneke’s aanpak is diepgaand en persoonlijk, en altijd praktisch.”
Roy Sijgers, Eigenaar Green Badger

“Echt top hoe Anneke ons deskundig, gestructureerd, met humor en lekker informeel, in korte tijd door alle belangrijke communicatie-issues heeft geholpen. Het geeft ons weer richting en inspiratie om verder te gaan!”
Hulda Möller, Eigenaar Breinbereiders